Sponsors


CLUB VAN 50

Welkom op de informatiepagina van "DE CLUB VAN 50" van de oudervereniging van onze school.

Sponsoren van de ‘Club van 50’

Binnen de oudervereniging van basisschool de Olof Palme hebben we enkele jaren geleden de “Club van 50” opgericht. Voor deze “club” hebben we in eerste instantie Drunense ondernemers benadert en gevraagd hieraan deel te nemen. We naderen nu de eerste 50 leden. Het getal 50 staat echter meer voor het jaarlijks bedrag dat een lid minimaal of maximaal inlegt dan voor het aantal leden. En bij het aantal leden ligt nu onze volgende uitdaging: Op naar de 100 leden!

Wat houdt de club van 50 in:

De club van 50 is opgericht om, op laagdrempelige wijze, extra geld voor specifieke wensen van school te genereren en hiermee een extra bijdrage te leveren aan het onderwijs. Dit kunnen hele diverse zaken zijn zoals;

  • Voor elk kind eigen oordopjes/koptelefoontjes om geconcentreerd achter de computer of laptop te werken, en minder snel afgeleid te worden;
  • Nieuwe schoolshirts die gedragen kunnen worden bij schoolreisjes, sportdagen, etc. Zodat we een eenheid uitstralen en snel te herkennen zijn;
  • Bijdrage aan een nieuw klimtoestel; 
  • Aankoop van een nieuwe kerst-, of eindmusical;
  • Goede verlichting en geluidsinstallatie voor optredens op het podium. Optreden in een toneelstuk wordt nu een nog groter feest, en ook het publiek (ouders & grootouders) genieten hiervan.
  • Wellicht heeft u zelf een idee; laat het ons weten!

Dat lukt echter niet zonder uw hulp .......!!
U kunt hieraan zowel zakelijks als privé deelnemen!

Hoe werkt het?

U verbindt zich voor een periode van minimaal 3 jaar en maximaal 5 jaar als lid van de ‘Club van 50’. Wij vragen aan de zakelijke leden een jaarlijkse bijdrage van € 50,00 en aan ouders, opa's&oma's, suikerooms en andere lieve betrokkenen een bijdrage van €25,00.

U ontvangt hiervan een jaarlijkse factuur voor uw administratie per email.
Inschrijven van via het webformulier van de ‘Club van 50’:
http://olof-palme.declubvan50.nl/aanmelden

 

Wat krijgt u hiervoor terug:

Aan de bedrijven bieden we de mogelijkheid hun naam te laten vermelden op het bord van de ‘Club van 50’ bij de ingang van de school. Een link naar de website van het bedrijf wordt op de website van de school geplaatst in combinatie met het bedrijfslogo. En nieuw; we gaan onze eerste netwerkavond organiseren voor alle deelnemende bedrijven!

Als ouder / familie kunt u ook een vermelding krijgen op het bord en de website (indien u dat wenst)

Uitgaven van de ‘Club van 50’

Uiteraard bepaalt u zelf mee waaraan uw bijdrage wordt uitgegeven!

Dit werkt als volgt; De oudervereniging van de Olof Palme benoemt een aantal doelen die we graag voor school zouden willen aanschaffen. U als lid geeft vervolgens aan welk doel u het belangrijkste vindt, het doel dat de meeste stemmen heeft, zal aangeschaft worden. U bepaalt dus zelf mede waar uw geld aan gespendeerd wordt.

Word dus lid van de club van 50, u doet daar alle kinderen van de Olof Palme een groot plezier meer! U kunt zich via onderstaande link aanmelden.

Namens alle kinderen van de Olof Palme: HARTELIJK BEDANKT!

Wie weet kunnen we ons binnenkort de Club van 100 noemen?!

Klik hier voor het aanmeldingsformulier: http://olof-palme.declubvan50.nl/aanmelden

 

Met vriendelijke groet,

Namens de sponsorcommissie
Annet van Houwelingen-Sipkema (a.vanhouwelingen-sipkema@hotmail.com)
Dolf Veenker (ov-sponsorcommissier@olof-palme.nl)

Heeft u vragen? Dan kunt u ons uiteraard ook via deze link bereiken.

 

Inzameling oud papier

Sinds een aantal jaren halen we vanuit de school in Venne West oud papier op. De opbrengst hiervan is voor de aanschaf van nieuwe speeltoestellen voor de kinderen van onze school.
Met ingang van 2012 is er door de gemeente een nieuwe wijkverdeling opgesteld. Voor onze school betekent dit dat we nu meerdere wijken in Venne-West hebben toegewezen gekregen. Het betreft de wijken A6 en A15. Zie deze bijlage voor de plattegronden.
Dit houdt in dat de opbrengst behoorlijk verhoogd zal worden. Vanaf 2012 rijden we dan ook met 2 auto’s om oud papier op te halen. De consequentie hiervan is dat we meer ouders nodig hebben voor het inzamelen.
Mochten we nieuwe aanmeldingen krijgen, dan is de belasting voor eenieder erg laag. Concreet zal dat, bij voldoende aanmeldingen, één avond per jaar zijn.
Het ophalen gebeurt iedere 1e vrijdag van de maand en start om 18.00u bij sportzaal de Brug en duurt ongeveer 2 1/2u.
Onze vraag is of u interesse heeft om aan deze gezellige groep vrijwilligers te worden toegevoegd.
U kunt daartoe contact opnemen met GertJan Smits via
gertjan-marleen@hotmail.com.